مسابقه دهید و تبدیل به پادشاه جاده ها شوید!!! رانندگی در چهار حالت متفاوت

بازی اندروید King Racing 2 یک بازی محبوب و هیجان انگیز است که شماره دوم آن به تازگی منتشر شده است, این بازی که توسط شرکت SPLAY GAME ارائه شده است از گرافیک بالا و سه بعدی برخوردار است که بدون شک جزء بهترین بازی های ارائه شده در سبک رانندگی و با حجم متوسط است. در این بازی چهار سبک برای رانندگی وجود دارد که می توانید به دلخواه یکی را انتخاب و بازی را شروع نمایید, ضمنا امتیازی که این بازی در مارکت اندروید از کاربران خود دریافت کرده است, امتیاز 4.2 از 5.0 است که هم اکنون نسخه جدید این بازی را برای دانلود قرار داده ایم.

حالت هایی که در این بازی وجود دارد از این قرار است: حالت کلاسیک که در آن باید به رقابت و رانندگی بپردازید و باید با چندین راننده دیگر وارد مسابقه شوید که در اکثر بازی ها این حالت وجود دارد. و اما حالت دوم بازی که Elimination نام دارد و بسیار هیجان انگیز است که در آن هر راننده ای که آخرین نفر شود از دور مسابقات حذف خواهد شد و به همین صورت مسابقه ادامه دارد تا در انتها دو نفر باقی بمانند و از این دو نفر یکی برنده شود.

حالت سوم نیز حالت Time Trial است که همانطور که از نام آن مشخص است شما باید بهترین رکورد را ثبت کنید و مدت زمان کمتر و مسافت بیشتر یعنی بهترین رکورد. و حالت چهارم بازی رقابت برای رسیدن به چک پوینت ها یا همان Checkpoints است که باید در زمان مقرر آنها را بدست آورید.

همچنین مانند دیگر بازیهای اتومبیل رانی در این بازی نیز شما می توانید با جمع آوری سکه اتومبیل های جدید از برترین خودروسازان دنیا خریداری کنید و یا اتومبیل مورد علاقه خود را شخصی سازی و تیونینگ نمایید.

دانلود King Racing 2 - بازی اندروید پادشاه رانندگی دو به همراه دیتا